Cheeky Malin

2012-01-08
11:24:16

Flickan med den tatuerade svalan
Sitter och kollar på Miami Ink och vissa av de där killarna och framförallt tjejen är ju otroliga konstnärer. Här sitter jag med en stackars svala som verkligen har sett bättre dagar på min vänstra skuldra. Man ser kanske att det är en svala om jag talar om det, annars är det nog mest kommentarer som: Fin tatuering? Va fan är det för nå't?
När jag gjorde tatueringen (Doc Forest i Stockholm) så var den skitfin. Jag hade velat ha en tatuerad svala sedan jag var i 16-års åldern. Jag hade sett en skitsnygg brud i endast ett par coola snickarbrallor på stan en sommardag, alltså i endast snickarbrallorna. Ingen top eller bikiniöverdel eller något annat. Förutom den lilla tatuerade svalan hon hade på axeln så var hon topless under. Så DÄR ville jag se ut. Snickarbrallorna dök upp något år senare under Gul&Blå-tiden och efter ytterligare några år (då brallan skrotats för länge sedan) följde även tatueringen. Min kompis som var med tatuerade in ett supersött litet bi på sin rygg. Undrar hur hennes tatuering ser ut i dag?
Jag måste nog snygga till min eller ta bort den. Nu vet jag hur jag ska beskriva hur den ser ut för er! Tänk er mig ute i solen, iförd något som blottar mina bara axlar. Plötsligt flyger en skitnödig mås över mig och droppar en sörja som landar på min vänstra skuldra. Där har ni den. Min tatuerade svala. En måsskit.
måsskiten
Kommentarer:
#1: Helénan

hahahahaaaaaaaaaaaa<3

2012-01-08 @ 12:05:43
#2: Johanna

Överdriva liiiite är din grej!!

2012-01-08 @ 15:07:35
#3: Cheeky M

Kolla underrubriken. Bör tas med en nypa salt! (SÅ MIN GREJ!)

2012-01-08 @ 15:50:09

Jamen, bilden då?

2012-01-10 @ 19:55:48
#5: Cheeky M

Nu är bilden på plats! ;) Svala eller Måsskit?

2012-01-10 @ 20:03:22

Nja ... definitivt ingen måsskit. Mera en slända kanske ... Sååå illa är det väl inte, vännen?

2012-01-10 @ 20:36:25
#7: Cheeky Malin

Nja.. haha men den har sett snyggare ut. Storleken är inte så stor som på bilden så den går oftast obemärkt förbi.

2012-01-10 @ 20:39:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: