Cheeky Malin

2012-01-14
14:04:15

Blev allt lite svett
Tog på mig en tunn jacka och tänkte att jag skulle jobba upp lite värme ute under min så kallade "powerwalk". Hade kanonbra musik i lurarna och satte igång. Jag SVINFRÖS de första tio minuterna och drömde mig bort till varma partynätter i Grekland. Det var musiken som väckte partylusten till liv. Plötsligt var jag varmare och det gick kanonbra. Jag flög nästan fram på gatorna. När jag så mellanlandade på en Willysbutik var jag så svett att jag liknade en surkart i värsta klimakteriestadiet. Fejset var högblankt och mina hårtester som nyss varit strömförande låg KLISTRADE mot fejset. Jävligt attraktivt.
När jag fortsatte powerwalken hemåt började jag återigen att frysa och kunde inte heller gå lika snabbt, bärandes på mina matkassar (shit vilken tant), men väl hemma landande jag ändå i min hall dyblöt. Känns bra. Sol och svett. Nästan som Grekland.
;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: