Cheeky Malin

2012-02-06
21:51:16

Grannen med HYSTERISKA nysningar
Alltså min granne, man undrar ju.. Är det normalt att nysa så där HÖGT? Genom väggar och golv? Det kan ju inte vara lätt att vara hans sambo och ligga bredvid när han sätter igång att mastodontnysa. Inte för att jag tror att han har en sambo. Möjligtvis en döv sambo.
Han brukar gapa upp sig ordentligt när det är ..håll i er..SKIDÅKNING på tv. Löparskidor på tv. S p ä n n a n d e.
Jag hetsar inte längre upp mig när han gapar peppningar. Jag höjer inte ens ögonbrynet. Men nysningarna får mig att hoppa högt! Det är som han sitter där nere med jordens tics och gapar ATJOO titt som tätt.
Psst! Spiller jag ut kaffet på vita mattan vid nästa nysning, så måste jag nog sätta ner hälarna med KRAFT i golvet och trotsgå några varv runt lägenheten...
Kommentarer:
#1: Meekatt

Hahaha! Skönt det är att bo i hus kände jag nu....

Men vafan.... vråla bara "PROOOOOOOOSIT!!!!" högt som fan när han nyser. En trevlig gest om inte annat! ;)

2012-02-07 @ 08:58:14

Håller med Meekatt. Eller så får du hitta på ett alldeles eget tic att skrika. Vad är det de brukar hojta när det är skidtävling? HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA!

2012-02-07 @ 16:22:25
#3: Cheeky Malin

Ja ni har rätt.. Får gapa tillbaka så han FATTAR att det är "lite" lyhört. ;)

2012-02-07 @ 19:15:10
#4: Tammy

Hahahahahahah, jag vet inte vad jag skall säga. Du kommer inte tro mig men jag har en man som nyser sådär! Känns som att mitt hjärta börjat bli svagt, det liksom hoppar till när han nyser sådär hysteriskt. Frågade honom ganska nyligen vad kollegerna sade till honom första gången de hörde honom sådär. De hade tittat helt chockat och sedan kom asgarvet. Numera reagerar ingen där, de kanske bara skrattar.. Jag hoppar till varenda gång. Vad han säger? Att han inte kan hjälpa det och jag tror honom, för vem vill nysa sådär knäppt???

2012-02-08 @ 21:39:15
#5: Cheeky Malin

Ha ha ha ja det måste vara utmattande att nysa så. Jag "kväver" mina istället .. njit!

2012-02-08 @ 22:00:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: