Cheeky Malin

2012-01-31
19:17:35

Vem byter min blöja när jag blir gammal
Jag som inte har haft turen att få några barn kommer sluta på ett ålderdomshem någonstans och vara den är som ingen hälsar på - vilket i sin tur leder till att jag även blir den där stackars kraken som personalen inte kommer hinna med. De kommer ha fullt upp med att fixa till gamlingarna som har barn och barnbarn på täta besök. "Nej va fan vi duschar av Skabb-Malin sist...om vi hinner!"
Jag och en annan barnlös kompis brukar skoja om att vi får serva varandra, men va fan jag tror jag drog det korta strået i den dealen. Hon är ju laktosintolerant. Ska jag behöva vaka över allt hon stoppar i sig då, eller ska jag behöva byta på henne en gång i timmen? DET BLIR INGEN MJÖLK I KAFFET BARA SÅ DU VET!
Jag hoppas verkligen att jag slipper ligga multisjuk och senil i en tung blöja någonstans och bara vänta...
Kommentarer:
#1: Meekatt

"men va fan jag tror jag drog det korta strået i den dealen. Hon är ju laktosintolerant." Hahahaha! Ingen mjölk i kaffet då nej! Hahaha



Men du! Se till att skippa hemmet och var en skitsnygg frisk tant hemma istället och dö i ett bungyjump på din 100-årsdag. Det spar ju både samhället och anhöriga en massa problem! ;) Så ska jag göra!

2012-01-31 @ 20:53:07
#2: Tammy

Ok, jag har barn men tänker f-n aldrig låta dem sätta mig på nåt ålderdomshem där folk struntar i en! Näeee minsann. Jag skall åldras med stil och fram tills dess har de säkert uppfunnits någon gadget som kan göra allt för oss, så även byta blöjor om så behövs ;)

2012-01-31 @ 21:03:01
#3: Cheeky Malin

Jag hoppas verkligen att man slipper. Usch! Hellre pigg pantertant som raggar seniorgubbar. .

2012-01-31 @ 21:10:39
#4: K

Jag har ju lovat att hälsa på iaf men så svag som du är för gamlingar så kommer du väl inte ha tid för mig

2012-02-01 @ 16:17:29
#5: Cheeky Malin

Du kommer vara svår att missa för jag misstänker att du kommer härja runt även då...

2012-02-01 @ 21:23:10
#6: K

Va?! Jag,.härja? Nää~äää

2012-02-01 @ 21:31:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: