Cheeky Malin

2012-01-01
18:11:53

Tänker göra en tandblekning
Jag tar hjälp av min bror som är tandtekniker till det och först ska jag få göra en specialskena till mina dassiga gaddar. Jag kommer lägga upp före- och efterbilder så ni får se resutatet. Jag vill inte att tänderna ska LYSA vita utan bara se mer "fräscha" ut. Det var i julas som jag insåg att det måste åtgärdas. Det funkar tydligen inte med tandkrämer som ska göra dem vitare på mig. Jag har verkligen en sunkig färg på tänderna. Tänk om det blir värre? Vill inte se se ut som en engelsk pubkärring i munnen så nu jäklar ska det pimpas!
Kommentarer:

svar: och jag har ju tyvär var med om många tragiska saker som sexuella övergrepp, mobbning, misshandel osv så finnns massa att skriva om

2012-01-01 @ 18:36:10
#2: Cheeky M

Men Joanna det är ju verkligen hemskt! Du ska absolut skriva av dig om det tycker jag. Båda för sin egen skull - men också andra som kanske har varit med om liknade saker.



Kram!

2012-01-01 @ 18:45:24
#3: Cheeky M

DIN egen skull!

2012-01-01 @ 18:46:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: