Cheeky Malin

2012-01-17
06:28:35

Sleepy Malin - nya namnet?
Vad gör man när ögonen rinner och kladdar så mycket att det är omöjligt att dra på mascara? För att inte nämna kajalen som bara halkar runt som på snigelspår. Jag orkade inte blogga i går och var för trött för att laga mat när jag kom hem och stod därför och åt kattmat (alltså makrill i tomatsår på burk). Dessutom hoppade jag över dammsugningen ytterligare en dag. Knarkarkvarten tar form, typ.
I kväll skiter jag nog i maten och kokar ett par ägg medan jag snabbt dammsuger. Därefter hoppas jag på en powernap innan blogginlägg kan orkas med. Längtar redan hem till den stunden. Har varit för yr, trött och oinspirerad senaste dagarna. Jag SKA rycka upp mig. Mitt första steg blir att slänga puder på ögonen så någon mascara fastnar runt de minimala ögonen innan jobbet. Vill ju inte skrämma slag på kollergorna i onödan.
Snark..
Kommentarer:

drick kaffe! ät socker, så blir du piggare :)

2012-01-17 @ 07:38:13
#2: Sussie

GRRRRRR!

2012-01-17 @ 08:17:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: