Cheeky Malin

2012-01-09
20:56:02

Mumlar ur mungipan: Va hände?
Vaknade nyss i soffan och min första tanke var: Va fan har jag haft en liten stroke? HUR kunde jag somna innan matintaget? Att somna så där "cold turkey" i soffan utan att vara mätt i magen har aldrig inträffat tidigare. Sockerkoma, ja. Paltkoma, ja. PROPPMÄTT, ja det funkar också. Men somna på kurrande mage betyder liten stroke. Har hetsat i mig en toast med fetaost och tomat nu. Måste ringa någon och testsnacka lite, ni vet, bara för att kolla så jag inte sluddrar ur mig något genom ena mungipan.
Det blir nog en sömnlös natt. Strokestunden var intensiv och varade över två timmar. Scheiße!
Kommentarer:
#1: Meekatt

Hahahaha! " Måste ringa någon och testsnacka lite, ni vet, bara för att kolla så jag inte sluddrar ur mig något genom ena mungipan. " Håller tummarna att det går bra!

2012-01-09 @ 22:21:29
#2: Cheeky M

Det verkar ha gått bra (pustar ut)...

2012-01-09 @ 22:49:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: