Cheeky Malin

2012-01-15
20:49:45

Herregud, redan söndag kväll?
Vad hände med helgen? Vad hände med storstädningen och min nya lilla lattjolajban-/målarlåda? Jag hann ju inte med ett dugg. Nu ska man börja räkna ner dagar till nästa sovmorgon igen då. Suck. Kan det inte bli vår och sommar nu? Jag är trött på att det är mörkt varenda morgon och varenda eftermiddag.
Min jäkla yrsel hänger kvar och i dag har den varit riktigt envis. Jag åt nyss och hoppas på en hyfsat tidig kväll, men jag vet ju hur det blir. Kommer sova ett par timmar om jag har tur och sedan är resten veckan en evig jakt på sömn. På helgerna kniper jag i alla fall lite mer sömn, även om det är små stunder av mikrosömn då och då. Jag såg till att vara ute i solen i går, har rört på mig samt har ökat saltintaget. Är dock lika jävla yr och trött.
Kommentarer:
#1: Sussie

Men kan du kolla ditt blodtryck?

2012-01-15 @ 21:28:25
#2: Cheeky Malin

Måste vila innan och inte stressa på jobbet. Men skitsamma, det är pga kost och motion som jag slarvat med.

2012-01-15 @ 21:31:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: