Cheeky Malin

2012-01-06
00:15:18

Funderar på att riva upp vinboxen
Nej, jag menar inte det där "sista rycket" när man bryter sig in i boxen för att klämma ut de allra sista stackars dropparna i den halvdöda plastpåsen. Jag menar att öppna en helt ny box. Den står där oöppnad i skafferiet och tycks gnälla lite ut genom skafferidörren:
- Men hallå? Var det någon vits med att köpa mig? Ska du inte smaka ett enda glas? Du kan väl bjuda hem vänner i morgon - jag blir inte förstörd. Din snåla jävel.
I stället har jag pimplat colalight som om det inte fanns en morgondag. Jag, som numera kan låta bli cola i flera dagar, fick ett återfall och drack nästan 1,5 liter. Men va fan jag röker inte längre, dricker knappt alkohol och jag varken snattar eller horar runt. Big deal om jag dricker mycket cola. Det tycks vara dödssynd nummer åtta för många. Nej, ska handla fler i morgon. Tänker bli hög på kolsyrat socker i morgon också.
Långt borta i köket hörs en irriterad röst:
- Men hallå?
Kommentarer:
#1: Helénan

Haaaaaa, din beskrivning av BRYTA SIG IN I BOXEN......sååååååååå, självupplevt....Hahahahaha, du myntar sååå många fabulösa uttryck......hahahaha

Youre´s B.F.

2012-01-06 @ 18:17:15
#2: Cheeky M

Ja Heléna...bryta sig in i boxar är nog för många självupplevt.

2012-01-06 @ 18:26:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: