Cheeky Malin

2011-10-14
19:20:54

Presentjakt för 70-åringar
Eftersom jag inte hann jaga presenter till 70-åringarna (mina föräldrar) förra helgen så får jag löpa runt den här helgen istället. Nu kan jag inte skriva ner presentidéerna eftersom jag yppat för mina föräldrar att jag börjat blogga. Det är väl inte direkt troligt att de loggar in och letar på min blogg då de knappt har en aning om vad det är, men ändå. Hur kul skulle det vara om de satt framför datorn hemma, skitglada över att ha hittat bloggen, och sedan se att de ska få en skitpresent? Wish me luck!
Kommentar:
#1: Cheeky Malin

Varför oroa sig i onödan. Visade precis mina föräldrar bloggen och .. ja, ska man bli orolig? Inte deras grej antar jag.

2011-10-16 @ 16:16:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: