Cheeky Malin

2011-10-25
19:13:13

Nerprejad av en pensionär
I dag efter frissan var jag tokhungrig och sprang in i en matbutik och handlade. Det verkar som om typ alla i stan är arbetslösa, eller har semester precis som mig, för kön var en mil lång. Jag stod där med kurrande mage och superstylad i håret och "tågade" sakta framåt i kön.

Så plötsligt! In från sidan prejar en liten pensionärstant med rollator sig in mellan mig och killen framför. Hon hade gett sig f-n på att inte ställa sig längst bak. Nu gick ju tankarna i skallen på mig. Ska man säga något? Vill jag vara den där bitchiga bruden med superstylat hår och höga klackar som klagar på en liten trött rollatortant? Nej. Så jag sa inget. Hon var väl trött. Jag tar igen allt det här när jag själv blir pensionär. Då ska jag okynnesmeja ner folk..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: