Cheeky Malin

2011-10-26
07:58:04

Moves like Jagger
Gillar fortfarande radiodängan Maroon 5 och Christina Aguilera's Moves like Jagger - kolla klippet och dra upp volymen http://www.youtube.com/watch?v=iEPTlhBmwRg 

Själv dansar jag inte alls längre. Det känns "fel" att stå på ett litet minigolv och dansa till skitmusik. I min ålder ser der bara ännu mer patetiskt ut. "Vem fan tror hon att hon är? Beyoncé?" Annat var det under mina yngre år och bosatt på Rhodos. Jäääävlar vad det dansades. Inte alltid bra, måste jag erkänna. Det måste gett många skratt till andra som såg mig och mina vänner.

Tänker ibland på dj:n på ett av våra favorithak. Han måste ha sagt till sina polare som brukade hänga i båset: "Kolla bruden därborta nu..hon ser för rolig ut när hon går i gång på den här låten!" För det fanns en speciell låt som jag gillade mer än alla andra och det var som att trycka på en på-knapp. Jag körde till och med en speciell dansrutin till den. Herregud så nördigt! Jag och min partner in crime på den tiden har skrattat fram tårar till minnet av denna lilla dansrutin.

Så numera lyssnar jag hellre på Moves like Jagger och tittar på när andra dansar.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: