Cheeky Malin

2011-10-11
16:30:05

En bloggande sjukling
Orkar tyvärr inte rigga ny bild - så den här får duga (ser ut som ett roadkill iaf)

Motvilligt har jag gett vika och börjat blogga. Vad orsakade detta? Jo, först ser man till att bli dumpad av någon man verkligen gillar och sedan åker man på en förkylning. Inte rätt läge att bli snorig, febrig och hetsäta glass kanske. Har sällan känt mig mer ful, fet och ofräsch med mitt feberröda ansikte, torra och söndersnutna näsa och EXTREMT flottiga hår. I ren tristess börjar man fundera på andra sätt att komminucera på. Håll till godo, jag känner på mig att det kommer fler bitchiga och kränkande inlägg om mig själv men egentligen är jag egenkär och jag brukar kortfattat beskriva kärleken till mig: I'd do me.
Kommentarer:
#1: Birre

Känner igen mig i vartenda ord... tänkte också börja blogga för två månader sen... närmare bestämt den 14 juli då mitt liv tog slut för en stund. Tydligen vaknade jag till liv igen. Tack för hjälpen Malin!!! Krya på dig nu! Kram

2011-10-12 @ 10:40:27
#2: Helénan

NÄÄÄÄÄÄMEEEEN!!!!!!



Skall följa din blogg frenetiskt.......

Du är sååååå klok o skojjig.....o vacker.....kramar <3...öj, där kom ett hjärta.......

2011-10-12 @ 19:17:39
#3: Johanna

Jag tror nog vi måste ta en prommis i höstsolen snart igen.. Jag känner mig dåligt uppdaterad! Hoppas du mår bättre snart iaf!!! KRAM!!!

2011-10-13 @ 10:15:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: