Cheeky Malin

2011-11-26
17:54:28

Vilken dag
Vilken dag...

Tog först länsbuss 513 ut till Fjugesta för att inhämta bord och stolar hos mina päron. På bussen satt en tjej med en ängslig pudel. Pudeln satt på ett eget säte och sneglade på mig precis som JAG var den som inte uppförde sig. Undrar just var DE DÄR tassarna hade varit innan?

Kånkade sedan in astunga möbler med reumatisk far i en liten kärra och drog tillbaka till stan. Starke brorsan mötte upp oss och möblerna kom på plats inom tio minuter. Sedan sprang han och jag runt på stan (inhandlade vinet!) och därefter har jag PIFFAT och DONAT så jag snart får ett nervsammanbrott. Va fan!

Bilder kommer om en stund. Ska ta ett glas vin och diska efter kycklingattacken i köket.
Kommentarer:
#1: Sussie

Kotopoulo Maniac? Varför nervsammanbrott....överpiffar du lite nervigt? Ta ett glas rött och fota lite bilder och lägg upp!

2011-11-26 @ 19:04:57
#2: Helénan

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3

2011-11-26 @ 21:11:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: