Cheeky Malin

2011-11-28
20:54:07

Sussie "hightech" Pussie - växer inte på träd

jag och Bullen

Har precis snackat med Sussie som var ute och körde bil ENBART för att testa någon ny hightech-grej i bilen. Det var någon högtalare till hennes Iphone som skulle testas. "Är det burkigt ljud? Hörs jag? Låter det bättre än förut?" Tydligen står hon inte ut en minut till med sitt lilla tramsiga headset längre.

Hon gapade även om att hon ska vara i stan flera dagar nästa vecka. Precis vad jag behöver! Sussies sällskap. Det finns ingen som jag kan bitcha och skratta mer med - ingen som känner mitt avskalade, totalt blottade "jag" mer heller. Vänskap som växt fram under 30 år växer inte på träd.

Kommentarer:
#1: Sussie

Mer än 30 år! Glöm inte när vi var mini och jag knallade ner till Tulpangatan och undrade om vi skulle lajja. Och jag behöver definitivt min bästa vän för härj och skratt. Vi måste ju bara se Mark-reklamen ihop! Och dricka vin. Och powerwalka. Eller kanske mer hasa runt. Mysfika på stan. Och brottas. På tal om hightec... Fick till att koppla Iphonen till högtalarsystemet i bilen! Med typ spräckta trumhinnor som följd. Bra där. Kram bästa!!

2011-11-28 @ 21:17:40
#2: Cheeky M

JAAAA!!!!!

2011-11-28 @ 22:25:19
#3: Cheeky M

Heter det hightec alltså?

2011-11-28 @ 22:36:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: