Cheeky Malin

2011-11-23
19:14:39

Pausar

Det känns som jag har tryckt på pauseknappen i mitt liv. Igen. Jag har ingen ork till någonting och sätter hela tiden upp nya mål när jag måste trycka på play igen. Just i dag är jag fokuserad på att få hit matbord och stolar i helgen och SEDAN trycker jag på play. Då j-lar.

Jag har tyvärr missat mina senaste utlovade dagar då livet kan börja igen. Det kan vara allt från tidpunkter som "när jag får lön" eller "efter helgen" och varför inte: "På måndag - DÅ jag börjar leva igen".

Problemet är att jag känner mig själv och hur mycket jag gillar ensamheten. Mitt asociala jag är alltid lika krävande som mitt sociala jag. Frågan är vem som vinner vintertid? Känns orättvist mot mitt sociala jag men... Jag pausar ju bara. Playknappen finns kvar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: