Cheeky Malin

2011-11-26
08:35:36

Min rygg snarkar
Vaknade med en ryggsmärta som sällskap i morse. Den verkar snarka som en förkyld kille. Typiskt att den har segat till ytterligare samma dag som jag ska kånka på matsalsmöbler. Jag hoppas den hinner vakna och mjukna upp (brukar göra det) innan själva "lyftet" ska göras. Det är några timmar dit som tur är.

Senare ska jag väl rota fram mina två ensliga små julstjärnor som står på fot och placera ut dem i två utvalda fönster. Jag kan tänka mig att ha en i sovrummet, men den andra? Jag vill inte ta bort någon annan RIKTIG dekoration för att klämma in jultrams. Får se var den andra stjärnan hamnar. Tro nu inte att jag har något emot andra julpyntare - hade jag barn skulle det se ut som om julen spytt dekor överallt.

Nu ska jag svepa en mugg kaffe till och varsamt väcka upp ryggen...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: