Cheeky Malin

2011-11-14
18:05:56

Måndagskaos
Matlådan visade sig vara mitt minsta bekymmer i dag. Gott var det också!
I dag har jag nämligen haft en "typisk måndag" på jobbet. Ni vet, när alla småsaker sker samtidigt och orsakar större problem än om de inträffar en i taget. Räddningen blev till slut KB i sin nya blus (och fingrarna ÖVER bordet).  

Hojade därefter förbi Willys och handlade lite mer grönsaker och som tur var hade jag för en gångs skull cykellyset på för när jag kom ut stod det flera poliser som ivrigt skrev böteslappar till cyklister utan lyse! Jag cyklade (nästan visslande) förbi som en SUPERNÖJD besserwisser. "Jaså, har ni ingen lampa?" 

Nu sitter jag hemma och tar igen mig en stund i soffan innan det är dags att fräsa käk till både tallrik och låda.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: