Cheeky Malin

2011-11-16
22:45:53

Jag har issues
Vad är det för fel på mig? Jag har varit besatt av att hitta ett matbord och stolar men sedan mitt butiksbeställda matbordsset utgick från sortimentet (och annan skit hände i mitt liv), så har jag varken orkat eller haft råd att leta efter nytt. Fast jag har på något sätt lyckats sysselsätta mina tankar och spendera mina pengar på andra ting. Vet inte om jag försöker rätta till mitt inre tillfälliga, men ack än dock jävligt pågående, kaos genom att ändra sådant jag KAN ändra? Jag började visserligen stormöblera redan innan dråpslaget - hade det väl på känn.

Anyway, för en kvart sedan stod jag och kollade på min bokhylla och inser att jag retar ihjäl mig på den. Vill börja kånka böcker redan i natt men motstår frestelsen och håller mig. Funderar på att fylla ut min andra lilla hylla med MASSOR av böcker och göra mig av med den gamla for good. In med den nya och UT med den gamla.

Kliar i hela mig. Ska sätta mig och leta bokhyllor på nätet..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: