Cheeky Malin

2011-12-28
19:33:56

Thomas gapar upp sig
I dag har jag fått höra att jag isolerat mig i 2,5 månader och att jag inte kan sitta och glo på min dataskärm i soffan iförd pyjamasbyxor längre. Va fan! Det var Thomas som gapade upp sig i telefonen efter att jag hade bangat hans idé till socialt umgänge i kväll. "Jag orkar inte" dög inte som svar tydligen.

Har jag blivit en jävla eremit på riktigt eller? Jag har väl suttit en hel del i min trista soffa men gör inte alla andra samma sak under den mörka vintertiden? "Har du umgåtts med någon annan än din familj?" undrade Thomas. "Ja, va fan det har jag väl?" Fast vid närmare eftertanke så har han ju inte direkt tokfel. Jag har träffat Sussie och Anette och några kollegor privat. Annars är det ju bara familjen. Jag har har till och med missat att Anette fyller år i dag och upptäckte det genom Facebook. Snacka om att ha varit egocentrisk under nästan tre månader. Hur har jag missat att hon fyller i dag? För att sedan upptäcka det via dataskärmen? Jo, för det är tydligen mitt enda socialliv just nu, enligt Thomas.

Ja, Thomas kanske gapade upp sig men jag inser att han har ganska rätt i det han säger. Jag ska rycka upp mig efter helgen. Den mest brutala eremitperioden är då snart ett minne blott.
Kommentarer:
#1: Johanna

Det kanske är dags för årets hånfest på harrys nån lördag?!?!?!

2011-12-28 @ 19:53:01
#2: K

ja fy på dig malin, 2,5 mån och bara umgåtts m fam och kollegor.o sussi, vart är du på väg!!!?



Katastrof....



Man har väl rätt att inte vara på topp jämt och.du umgås ju faktiskt m flera st. Visst, det är väl lite varning för att du inte "ser" de runt.dig men annars så tycker.jag din vän kan lugna ner sig några mån

2011-12-28 @ 19:56:22
#3: Cheeky M

Jag ska rycka upp mig några hack i alla fall... har mest bara varit trött och orkeslös. Har iaf lyckats sova till tiotiden senaste dagarna (även om jag somnat sent). Så mer sömn än på länge faktiskt!



Men att jag missade Nettan känns trist. :(

2011-12-28 @ 20:11:56
#4: Cheeky M

Johanna: Ja kanske är DAGS!

2011-12-28 @ 20:12:34
#5: Anonym

......meeeen du får inte bli hur spjuvig som helst och fladdra omkring och göra dina Jaxon -ohh!!!!! i vart och varannat hörn.....Du har ju faktiskt en blogg att skriva....och med den.....en väldigt besatt läsare......

-OOHH.........KRAMAR DITT FAN.............

2011-12-28 @ 20:15:12
#6: K

Årstiden gör väl sitt oxå. Och förresten, vad är det för fel på att umgås m kollegor, kollegor är oxå bra o roliga människor

2011-12-28 @ 20:16:25
#7: Cheeky M

Ja mina kollegor är det iaf! ;)

2011-12-28 @ 20:43:13
#8: K

Speciellt en ödmjuk sdn

2011-12-28 @ 23:24:05
#9: Cheeky M

Ja speciellt en ödmjuk sådan..

2011-12-29 @ 00:19:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: