Cheeky Malin

2011-12-01
06:21:27

Stenad
Jag sov som stenad i natt. Efter att ha lyssnat på min nya nerviga ganne under mig (Vad är det frågan om liksom? Vem storstädar elvatiden på kvällen?) så slocknade jag som vanligt på soffan. Plötsligt var klockan kvart över ett och jag gjorde ett försök till att förflytta mig till sovrummet utan att hinna "vakna till". Vilket jag naturligtvis misslyckades med och det tog ett tag innan jag kunde somna om (nerviga grannen verkade ha somnat av utmattning för då var det knäpptyst).

I morse kände jag mig därför utvilad och jag kommer inte ihåg när jag sov så här många timmar. Jo, för typ två månader sedan. Hur som helst, sov två timmar i soffan och sedan kanske tre timmar i sängen. Djupsömn alltså. Det känns lyxigt. Sov som stenad.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: