Cheeky Malin

2011-12-06
20:12:19

Shape the fuck up
Herre gud.... I dag drog jag på mig ett par tajta jeans som för två månader sedan hade blivit för stora. De satt i morse som ett obekvämt tajt KORVSKINN med den obligatoriska bilringen ovanför linningen. Vad är det frågan om? Nu är det slut på att "trösta mig" och att "unna sig" på detta självdestruktiva sätt. På två månader som dumpad har jag gått baklänges - vilket är fel, fel och jäkligt fel. Jag ska väl för f-n bli bättre, snyggare och lyckligare? Shape the fuck up!
Kommentar:
#1: Helénan

HAHAHAHA, ser korvringen framför mej, OBS-INTE din, utan miiiin........-hell yeah, nu är unnandets tid defenetivt slut här. ......-jaaaaaa, fast efter jul....nej, nyår.....näääääj, menar trettondags afton.....näääääj, ah jag veeet på vägen neer mötte jaag en..........<3

2011-12-07 @ 18:03:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: