Cheeky Malin

2011-12-03
16:51:36

Rensar bland klackarna
Jag slängde fyra påsar skor (och stövlar) under städningen i dag. Ett par antika dvdspelare ska också slängas men det gäller att skrota dem på rätt sätt och rätt ställe. Eller går de som pappersinsamling? (Säg ja!)

Jag har dessutom flera par skor som jag bara har haft på mig en gång men som jag ALDRIG använder. Det kanske kommer tillfällen då jag kan dra på dem igen? Det fanns absolut ett större behov av snygga skor i Grekland där jag gick ut betydligt oftare och bara i klackar. Alltså, skorna - gick knappast nude. Här lever jag i mina sunkiga gympadojor. Inte sexigt. Hur bekvämt det än är att bo nära jobbet är det en nackdel också. Man har liksom ingen anledning att klä upp sig när man bara ska gå över gatan för att sedan svida om till vita sjukhuskläder... Undrar om någon reagerar om jag klackar in på 12 cm på måndag?

Hur som helst, funderar faktiskt på att ta mina gamla dvdspelare på "promenad"...
Kommentarer:
#1: Helénan

.....SLÄNGDEEEEE??????

-lilla FJÄDERGALA, du kunde sålt eller gett till de hemlösa.......

Meeen, jag gör samma tabbe VARJEEEE GÅNG med....

man vill bara bli väck,väck väck prylarna PÅ EEEN GÅÅÅÅNG!!!!! .....fööööör TÄNK om man ångrar sej......!? -Neeeee, från och med N U ska jag ta extratid från mitt "HEKTISKA LIV" och faktiskt göra av med mina bihang, (som jag haft turen att faktiskt KUNNA KÖPA, utan att behövt samla tomburkar i en vecka.....) till några som verkligen skulle uppskatta att få ett par nya braxor, tröjjor, skor, stövlar,klänningar.....och JUST NUUUUUU, jackor.......kram vackra Malin<3

2011-12-03 @ 17:57:33
#2: Cheeky M

Ska du lugna ner dig på vinet Helénan? Hah ha ...

Jag ska nu ta ett andra glas..mmmm

2011-12-03 @ 18:42:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: