Cheeky Malin

2011-12-24
10:40:46

Pär skippar regeln om inga julklappar
Var är julkänslan och var är all snö? Ska det inte långsamt dala ner fina puffiga snöflingor i dag? Var är julidyllen som alla vill ha? Det ser ju ut som april ute. Fan. Har tänt ljus och glor på Dickens saga om David Copperfield och inser att jag måste börja förbereda min makeover inför julfirandet. Ska fira den med min lilla cheekiga familj. Vi har skippat gran och klappar i år. Det säger vi varje år, men så blir det aldrig. I år tror jag att vi alla håller oss till regeln, men fick en känsla av att Pär skiter i det för han stod hos mig i går och slog in klappar med mitt sladdriga presentpapper. Jag hann inte se min julklapp för den hade han kvar i väskan. Såg.."platt" ut.

GOD JUL än en gång!  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: