Cheeky Malin

2011-12-12
06:24:02

Ny vecka startar
Det känns väl "så där" att sitta här och dricka morgonmuggen med kaffe och stirra ut på en kolsvart och regning måndagsmorgon. Usch, va segt. Varför kan det inte bara vara lördag?

I går tipsade en ny bloggläsare mig om bloglovin.com och nu har jag samlat ihop alla mina favoritbloggar på ett konto där och lär inte missa något av era intressanta, spännande och roliga inlägg. Ni får gärna lägga till mig på er bloglovin om ni har något. Just nu har jag ännu noll följare där. ;)

Tjejen som tipsade mig är förresten Joanna, en tjej med diagnosen Aspergers syndrom, som bloggar om sin vardag. Kolla under mina länkar så hittar ni en länk till hennes blogg för er som vill kika in.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: