Cheeky Malin

2011-12-17
10:04:32

Mindre kaxig
I dag är jag mindre kaxig än i går så att säga...

Jag och ett par kollegor skulle ta ett glas vin hemma hos mig efter jobbet. Eftersom jag hade en oöppnad box blev det naturligtvis inte bara ett glas. Vi hade supertrevligt och vem vill sluta då? Jag vet inte hur mina vänner mår idag men jag mår faktiskt okej. Värre var det i natt. Oproffsigt nog satt jag på toan och hulkade över en hink. Jodå. Jag trodde att jag hade blivit magsjuk (eftersom jag tidigare under dagen hade gapat upp mig om att jag ALDRIG blir det). Typiskt, tänkte jag där jag satt och vände ut och in på magsäcken. Sexigt. 

Men i dag känner jag mig inte alls dålig. Knappt ens bakis. Kanske lite mindre kaxig bara.
Kommentarer:

Tack för inbjudan

2011-12-17 @ 10:42:06
#2: Cheeky M

Det var impulsidé som ingen annan förutom två hakade på. Ville dra iväg ett sms till dig men med tanke på vad du gick igenom och att detta påbörjades direkt efter jullunchen så avstod jag. I övrigt är du förresten alltid välkommen! Januari nästa gång?

2011-12-17 @ 10:58:36

ok

2011-12-17 @ 11:13:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: