Cheeky Malin

2011-12-10
23:52:38

Midnattsreflektioner
Det är snart midnatt och jag är superpigg... Jag är i full gång och letar efter ett foto som tyvärr verkar vara borta för alltid, men hittade lite annat trams som jag kommer dela med mig vid något tillfälle. Har En officer och en gentleman på i bakgrunden och inser att det fortfarande är någonting speciellt med en ung Gere, motorcykel, uniform och en lika ung Winger samt dramatisk musik. Those were the days.

Här sitter man nu i nattsärken runt midnatt en lördagskväll och lägger ut gamla interna skämtteckningar på en blogg. Vad HÄNDE med livet? Skämt åtsido så är jag trött på nattliv och hysteriskt festande. Been there - done that till leda. I många år var jag ute och festade sanslöst varje natt. Ja, VARJE natt. Jag fattar inte hur jag orkade. Men man missade ju allt det roliga om man satt hemma. Trodde jag. Nej, så hemmakvällar för mig är en njutning. Hade utelivet i den här stan mer att erbjuda så hade jag säkert gärna gått ut mer ofta. Tyvärr är det inget som lockar just nu. Lagom till våren och sommaren så brukar det bli något bättre med uteserveringar och mer folk. Då fladdrar även jag ut i klackar och tjuter: Whoo hoo! Here I come!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: