Cheeky Malin

2011-12-31
11:10:05

Hur slutar ditt år?
2012!!!

Det är nu bara timmar kvar av året och hur slutar ditt år? Jag har åtminstone två vänner som får avsluta ett skitår på topp. Den ena är nykär och den andra har redan planerat in tredje dejten på måndag. Är kärleken så viktig i våra liv att det kan få vardagen inramad i guldkant? Hoppas i så fall ni bär med er den kanten genom hela 2012. Jag hoppas alla mina andra nära och kära har sin guldkant putsad inför det nya året.

Tyvärr har jag även vänner som avslutar året när det känns som jobbigast. För er hoppas jag att det nya året blir mycket bättre. Att ni åter finner er guldkant i vardagen, vad det än må vara. Nytt jobb, ny kärlek, nytt hopp.

Till oss andra som varken deppar eller firar önskar jag också ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012!!!
Kommentarer:
#1: Anonym

gott sluuuuuuuuut hjärtat!!!!!!!!

.....appropå LIRARFOLKET, så jobbar min mor mycket med dom. Det är ett härligt folk,med väldigt trasigt förflutet. Det värsta äär att det "BARA" kan handla om en skiljsmässa, förlorat jobb, sorg, skukskrivning.....så VIPPS går det utför med rask takt....... Visst ,dom är karnske inte är i sitt mest brillianta esse då dom kommer dit. Men efter "uppvak o tillnyktring" är majoriteten av dom otroligt trevliga o varma som individer. Dom är så till den milda graden tacksamma och glada för hjälpen dom fått, att dom gapar glatt och ivrigt till min mor då dom får syn på henne gåendes på stan.....hahaha, -TJÄÄÄÄÄÄNARE K, ha en fin dag....-folk kan ju tro att min mamma hör i hop med folket, fast just i dag har hon en riktigt bra dag.............hHha, mamma kan känna lite så ibland.....<3<3<3

2011-12-31 @ 16:47:11
#2: Cheeky M

Jag har en öm punkt för dem jag med. De har det inte lätt.

2011-12-31 @ 18:00:21
#3: Anonym

......SKUKSKRIVNING? KARNSKE, känns oxå som det stavats fel......men va faaaan, huvudsaken är ju att du förstår vad jag menar....kram, hur går det? -faaaan vad det SMÄLLS .....det känns som att fryverkerierna riktigt vill säga.......-na na na na naaaaaana....-pilutta dej......som sitter ensam.....................-då och då brister hela himlen upp i ett enda STORT hån skratt........-jajaja, då tänker jag......-na nanana na na, fick ni inte tag på en ASADYR taxi i natt??????? -Ammeeen detta var väl trååååkigt.....-stå ute i kylan och förfrysa sej sååååå.....(kurts röst då han säger något passande till Gert Ove, med en vibrerande ton)........<3

2011-12-31 @ 18:37:54
#4: Cheeky M

Hahaha "äh..jag kan ta Gert-Oves brev"...

Jag ser på fyrverkerier från mitt fönster som värsta pensionären men va fan... Orkar inte! Ska käka min bakpotät och dricka min kalla öl (eller vin). Filmtajm! (MÅSTE SKAFFA ETT LIV UNDER 2012)

2011-12-31 @ 19:08:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: