Cheeky Malin

2011-12-26
16:42:05

Hoppar över mellandagsrean - eller?
Det känns superlyxigt att vara ledig i några dagar. Jag ska verkligen njuta till fullo. Fast jag hoppar över mellandagsrean i dag. Orkar inte trängas bland barnvagnar och kärringar som nästan slåss om skiten som ställs fram på VARJE rea. Dessutom har jag inte råd att shoppa mycket och då blir det inte värt irritationen bland svettiga mellandagsshoppare. Nej, det är inte min grej.

Jag satt tidigare under förmiddagen och drog iväg månadens räkningar. Fan, att man ska få så lite kvar varenda månad. Har man som jag köpt en ny dator och inte kan hosta upp det cash så får det lov att svida några månader. Visst, jag kan dela upp det på mindre belopp men vill hellre bli av med det snabbt. Så därför hetsbetalar jag den. 

Fast i morgon kanske jag glider förbi några butiker bara för att jag är ledig och bara för att kolla. Det brukar vara vid sådana tillfällen som jag hittar hur mycket som helst. Men jag ska bara smyga in till Indiska och se vad de rear ut bland kuddar och överkast. Kanske kollar in ett par skobutiker. Hm.. och på tal om det så har jag INTE glömt bort Jimmy Choo-parfymen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: