Cheeky Malin

2011-12-14
06:28:32

Fräsch man känner sig - not
Jag snorar och snyter mig, har ont i ländryggen och dessutom sedan ett par dagar även ont i fingrarna. I går när jag gick hem från jobbet hade jag dessutom en mage uppblåst som en ballong. Skulle upp på stan efter jobbet men det var bara att glömma. Den uppblåsta magen verkar ha försvunnit under natten på något mystiskt sätt (do NOT enter that room). Jag vet inte varför, men jag har en känsla av att jag springer runt och känner mig småsjuk bara för att jag är trött och saknar solen. Eller så blir jag lagom sjuk till jul och får spendera lediga dagar som ett vrak ännu en gång.

Mitt nya vv-försök går "så där". Jag äter nyttigt (ja, förutom saffransbullen i går) men orkar inte räkna points. I dag efter jobbet måste jag handla och då blir det färdiggrillad kyckling. Gott och äta direkt och gott att ha i lådan till dagen efter.

Nej, i dag känner jag mig inte direkt fräsch här jag sitter med ryggont, stela fingrar och en rinnande näsa. Lägg till minimala och nyvakna ögon, blekansikte och en blå morgonrock i fleece. Hetingen is back - not.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: