Cheeky Malin

2011-12-01
18:20:20

Fingrarna rotar runt..
Gick trotsigt i något som liknade STORM (kanske inte direkt Orfanidou men..) till ICA på Öster bara för att vägra handla på Kucullus, oj eller Lucullus menar jag. På vägen hem kunde jag inte motstå att fota trädgården som varje år exploderar i julbelysning... Tacky. Nu sitter jag kl 18:10, en vintereftermiddag, i pyjamasbrallor. Wtf.

Jag och polaren (som har en tonårsson med glesare hårväxt på läppen än mig) klagar lika mycket på våra trista liv och vi VET att det är vi själva som måste ändra spår. Det är betydligt lättare sagt än gjort. Man kör liksom fast i spåret. Det krävs något/någon som rubbar till det så man hamnar i ett nytt, okört spår. Plötsligt ringer energin på dörren igen. Hallå? Vill du leka?

Jag skyller på att jag "pausar" men nu räcker det. Ger mig själv den här helgen i pausläge och sedan måste jag shape the fuck up.

Fingrarna rotar (as we speak) runt i botten av en godispåse... Classic.
Kommentarer:
#1: Sussie

På Måndag är det du som shape the fuck up för då kommer jag! Litet nervknippe ringer på dörren och vips blir det energi. Sussiebulle börjar att komma right on track igen och härj med världens bästa Malin blir hur bra som helst. Och du behöver härja med mig. Sen

härjar vi om "beyond-struma-bruden" på Cucullus. Knorr.

2011-12-01 @ 18:33:34
#2: abw

Några glas vin en kväll eller hur? Efter nyår kommer jag att vara efter dig som en rem (vad gäller krafsandet i godispåsar.)

2011-12-01 @ 19:30:52
#3: Cheeky Malin

Det förväntar jag mig!

2011-12-01 @ 20:15:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: