Cheeky Malin

2011-12-06
06:21:05

Fattar inte åldersnojor (än)
Ser en man som kämpar med träning och kost, vitamintillskott och ansiktskrämer som predikar om att man kan stoppa åldrandet ett tag och se yngre ut bla bla bla.. Han ser ut som en gubbe och nu undrar jag: Hur gammal är han egentligen? 1000 år eller? Ser inte hans hals lite väääl rynkig ut?

Själv skulle jag behöva en nystart med träning och kost (absolut), men vitaminer vetefan och ansiktskrämer tjaa why not? Men en sak är säker, färga håret oavsett om jag är blond eller mörk är från och med nu ett måste. Raka, plocka och vaxa också. Jag säger som jag har sagt förut: Måtte jag ALDRIG hamna i koma.

Skulle nämligen bara efter några dagar ligga där med yvig mustasch, väldigt pälsklädda ben, ett grått och enormt burrigt hår och ett enda megastort ögonbryn. Resten lämnas osagt.


Kommentarer:
#1: Helénan

skrattar i hjäääääl mej.....

-har många ggr oxå tänkt tanken om man skulle bli liggandes......

IIIIIINTE, kommer man se ut som på film.....sval och vacker.

Neeee, måtte det aldriiig, aldriiiiiig ALDRIIIIIIIG INTRÄFFA!!!!!!!!!! KRÅÅÅÅÅÅÅÅM.....<3

2011-12-07 @ 17:57:33
#2: Cheeky M

Ha ha ha "sval och vacker"? Snarare "svettig och jävligt hårig" ..

2011-12-07 @ 19:44:56
#3: Helénan

hahaha, jaaaaa.

....och saliv siprandes längst ena mungipan....

.......och ofrivilliga brakar......

OMG måtte det aldrig inträffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!-ALDRIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-08 @ 11:45:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: