Cheeky Malin

2011-12-22
06:36:52

Dan före dan före dopparedan
Jag ser och hör mina vänner och bekanta kommentera samt även skriva inlägg på Facebook, i bloggar och på Twitter hur de slår in mängder av julklappar. Har de slutat slå in fina paket i affärerna? Sinkar det kösystemet som numera ska gå snabbt, snabbare och snabbast? Back in my days kunde man få jullovsjobb i affärerna för att slå in paket och tro det eller ej - ett ganska attraktivt jullovsjobb. Jag hade aldrig turen att få ett sådant jobb men åh så gärna jag ville ha det. Kanske mest för man fick lite uppmärksamhet där man slog in julklappar framför alla som väntade på sina paket. Vad vet jag? 

Dan före dan före dopparedan i dag. Är ni redo? Är det "klappat & klart"? 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: