Cheeky Malin

2011-12-25
12:16:21

Blire nån andra vers eller
Juldagen började riktigt bra. Jag fick äntligen en ordentlig sovmorgon och gick upp efter klockan elva! Det inträffar inte ens en gång per år folks. Min skalle skrek efter kaffe men förutom det så mådde jag riktigt bra. Fast jag kanske ska tillägga att jag inte har fått åtta timmars sömn, men ändå. Jag är supernöjd. Behöver nämligen sova.

Nu ska jag kolla om kameran och mobilen innehåller några roliga eller fina bilder att spara och om några kan delas med på bloggen. Jag har lovat att inte hänga ut de andra utan att fråga först så är kraftigt begränsad. Det blir väl bilder på julkäk och cheeky moi.  

På bordet några meter ifrån mig ligger godispåsen från i fredags kvar. Borde väl ätas upp? Den tycks ligga där och gnälla åt mig: Men hallå? Blire nån andra vers eller? 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: