Cheeky Malin

2011-12-30
06:37:31

Att dejta på nätet - inte min grej
Just nu befinner sig min heta väninna, som för övrigt bor i Sydney, på en "first date" med en het kille hon träffat på nätet. Hon har börjat upptäcka fördelar med nätdejting i en storstad som Sydney och redan varit på flera dejter. Jag har precis som henne varit emot den här typen av "raggning" men den har växt sig stark och mäktig. Nu är det inte längre ensamma nördar som längtar till skogspromenader och någon att resa med, utan nu är det den största marknaden med sällskapssökande män och kvnnor. Verkar det som i alla fall. Men "vetefan" om det är min grej. Jag kan köpa att man vinner på det i en megastor stad som Sydney men i lilla örebro där jag befiinner mig för tillfället? Näee... Jag har inte kommit dit ÄN. Men var i så fall riggar man en profil? Hur sållar man bort alla äckel? Nej nej nej nej.... INTE MIN GREJ. Jag lovar att meddela den dagen jag ändrar min åsikt.

För övrigt, håller tummarna för min polare som är på dejt! Han verkade faktiskt lovande!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: